מתקשרים - הכוונה וייעוץ רוחני


מתקשרים בשיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית


תשובות לשאלות מדויקות לכל בעיה ותחום: אהבה, זוגיות, בריאות, פרנסה, עבודה וקריירה, עסקים, עין הרע, מעבר מגורים, בדיקת שמות ועוד....


אתר מיסטיקנים און ליין - מתקשרים הכוונה וייעוץ רוחני כל התשובות, כל תחומי המיסטיקה, כל היועצים והמומחים מכל הזרמים במיסטיקה היהודית.

מדברים בטלפון עם בכל זמן שתרצו 24/7, על כל בעיה ונושא מטריד, בכול תהליך של קבלת החלטות, שואלים את המיסטיקנים על הדברים החשובים והמשמעותיים עבורכם. בכל זמן ביום ובלילה, תמיד הם לרשותכם וישמחו ללוות אותכם במציאת תובנות ודרכים חדשות להתבוננות על חייכם.

מתקשרים - הכוונה וייעוץ רוחני שירותי מיסטיקה תקשור במענה אישי בטלפון הפך לכלי ושיטה יעילה ואיכותית להעזר בשירותם של מומחי מיסטיקה, מטפלים אלטרנטיביים, יועצים ומדריכים רוחניים, מתקשרים ומיסטיקנים מרבדים שונים של עולם המיסטיקה, בעיקר לקבלת תשובות לשאלות מטרידות לצורך קבלת החלטת, תובנות חדשות, דרכים וכיוונים למימוש והגשמה עצמית בהתאם לייעוד ולגורל.

רבים מאיתנו מוצאים את עצמם ברגעי משבר או במצבי תקיעות חסומים ולא תמיד יש להם את היכולת לקבל החלטות, למצוא תשובות לשאלות שיחלצו אותם מהמשבר בזוגיות, בעבודה, לימודים, בנושאי משפחה וילדים, ועוד..

ביכולתם של מתקשרים - הכוונה וייעוץ רוחני לתת תשובות לשאלות שהם מעבר לקליטת החושים הרגילים, חלקם מתוך אינטואיציה פנימית עמוקה הקשורה לעולם הנסתר לסוד שלא תמיד יש לנו את הכוחות להתחבר אליהם.


 תחומי הייעוץ ההכוונה והסיוע הרוחני


עזרתם של מתקשרים בטלפון יכולה לסייע באופן מידי ומהיר בתחומים רבים ושונים במסע החיים, בין אם זו בעיה קטנה או בעיה גדולה ומתמשכת שלא נמצאה לה פתרון, מציאת זיווג, קשיי עבודה ופרנסה, זוגיות במשבר, משפחה וילדים, קריירה ולימודים, חסימות רגשיות, בעיקר בתקופות לא פשוטות, שבה איבדתם את חוש הכוון, ברגעי משבר עקב מחלה פיזית או נפשית, ובכות תהליך של קבלת החלטות חשבות כגון מועדים וזמנים נכונים לשינוי, הזמן הנכון לקביעת תאריך לנישואין או מעבר מגורים, בחירת שם לתינוק, הוספה והחלפת שם, התאמה זוגית, האם הקשר הזוגי מתאים?,

ייעוץ בשאלות הקשורות לעין הרע, החזרת אהבה, כישוף, בדיקת קרמה, מספרי בתים, בריאות גוף רוח ונפש ועוד. 

 מיסטיקה תקשור וייעוץ רוחני מסייעת בכול אותם תחומים ונושאים שלא תמיד המודעות הרגילה מצליחה להתמודד במסע החיים ובכל נושא כואב מציק ומטריד.

בפנייה אל מתקשרים מאתר מיסטיקנים און ליין, תקבלו תשובות נכונות לפי תאריך לידה ושם פרטי באופן אישי ודיסקרטי ללא חשש מחשיפה אישית. בכול זמן מתאים לכם ומכל מקום ונקודה בישראל בו אתם נמצאים.


ייעוץ והכוונה לפי הקבלה והמיסטיקה היהודית








הקבלה: מיסטיקה יהודית על כל תחומיה ורבדיה מאפשרת לנו באמצעות רבנים מומחי קבלה מיסטיקנים ומתקשרים להבין על פי תורת הסוד וחכמת הקבלה מהו הייעוד האישי שלנו בגלגול הזה, מה הם התיקונים והשעורים שעלינו לחוות במסע החיים, מה צופן לנו העתיד. 

הקבלה היא הבסיס העיקרי למיסטיקה היהודית, היא חכמה עתיקה משחר ימי הבריאה המסבירה לנו את מהות היקום והבריאה, את מהותנו כבני אדם שנבראו בצלם אלוקים, אני היצירים הנאצלים ביותר בטבע, נבראנו בצורה מוגבלת וחסרה מעט מאלוקים מעשר תכונות "ספירות" אלוקיות. 

הקבלה היא חכמת הפרצוף, ידע עתיק וסודי שרק למעטים ונבחרים ישנה הרשות להתעסק בה - קבלה מעשית, לצערנו בדורנו אנו רבים משתמשים ללא רשות וללא שום ידע והבנה בקבלה מעשית לצורך עשיית הון, רבים משתמשים בלחשים ושמות מלאכים על מנת לשנות גורלות, השימוש בקבלה מעשית הוא אסור בתכלית האסור וכל העוסק בה למעט נבחרים וגדולי הדור עובר על איסורים וחוקי הקבלה.

לעומת זאת ניתן בהחלט לתת הכוונה וייעוץ לפי רוח הקבלה - נומרולוגיה קבלית על פי סוד אותיות השם ותאריך הלידה, לצורך ריפוי רוחני נפשי ופיזי, לצורך מתן תשובות לשאלות ועוד, 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

התאמה זוגית

מיסטיקנים מומלצים און ליין