התאמה זוגית


התאמה זוגית.


מספרים כי אשה מבנות האצולה הרומית פגשה רב ידוע ומפורסם "רבי יוסי" שאלה את הרב-  "כיצד עושה בורא עולם אחרי שברא את העולם בששה ימים"  אמר לה רבי יוסי אחרי מחשבה ארוכה  הבורא מזווג זיווגים ועוסק בהתאמה זוגית.

צחקה בגיחוך האישה  "זה מה שהוא עושה? גם אני יכולה לעשות את זה!".

לקחה האישה מאות עבדים ושפחות, חיברה אותם יחד איש ואשה לפי ראות עיניה ושיכנה כל זוג ביחד, בבוקר שלמחרת הופיעו העבדים והשפחות חבולים ומוכים. תהתה האישה הכיצד זה וחזרה לרבי יוסי, ולחשה לו בשקט  "צדקת. עכשיו אני יודעת זיווג זיווגים והתאמה זוגית כי רק בכוחו של הבורא הכול יכול".

הנקודה החשובה בסיפור זה, שברש הדברים בכל התאמה זוגית יש עומק רוחני ומיסטי "קרמה," והיא אשר קובעת התאמה זוגית, ואת הקשר בין בני זוג.

מיסטיקה תקשור

באמצעות מיסטיקנים און ליין, או מתקשרים בטלפון יכולים לערוך התאמה זוגית לפי תחומי מיסטיקה שונים, הורוסקופ אהבה, התאמת מזלות, התאמה זוגית לפי שמות, התאמה זוגית לפי הקבלה ועוד.

יעוץ זוגי על ידי פסיכולוגים, או מומחי זוגיות במשבר שיהיו טובים ככל שיהיו אין בכוחם ויכולתם לזווג זיווגים ולערוך התאמה זוגית כל עוד מדובר ב קרמה בחירת ורצון הנשמה מאחר וזו גזירה מלמעלה. פסיכולוגיה איננה יכולה להסביר את הקשר הרוחני הפנימי והעמוק בין בני זוג כאשר מדובר בקרמה.

כיצד בכל זאת מיסטיקנים או מתקשרים בטלפון יכולים לעזור לכם לערוך התאמה זוגית, מיסטיקנים מתקשרים און ליין,  זוגיות ואהבה, במהלך תקשור בטלפון, לפי תחומי תחומי מיסטיקה שונים: קבלה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, הורוסקופ, קלפי טארוט ועוד שיטות מיסטיות שונות, ידעו לחוש את המבנה הרוחני האנרגטי והמיסטי של בני הזוג בזמן התאמה זוגית, בכוחם של אותם מיסטיקנים און ליין, לראות דברים באישיות האדם ייעוד, תכונות אופי, אישיות לפי מחשבון אהבה, אלא לפי רגשות, חושים, יעוד, גורל, פוטנציאל, קרמה,

חשוב להדגיש !!! התאמה זוגיות אינה מעידה בהכרח שיש התאמה מלאה לפי תכונות אופי ואישיות, לפעמים תתכן התאמה זוגית גם כאשר יש ניגודים ופערים בתפיסת החיים, מחויבות, מנטליות ועוד ניגודים בין בני זוג יכולים להשלים זה זה ולהיות שלם בהרמוניה אושר ואהבה בעיקר בגלל החיבור הרוחני מיסטי.

קשר רומנטי, יחסי אהבה והרמוניה יכולים להתממש רק אם הצדדים בקשר ידעו לכבד ולהעריך, לקבל ולתת אחד מן השני, לדאוג ולשמור, לחיות חיי אמת נאמנות ואהבה בהרמוניה מלאה ושלמה. קשר כזה שיש בו קארמה ואנרגיות רוחניות יכול להפוך לקשר חזק ומלא אושר ואהבה.

מיסטיקול 8 שרותי מיסטיקה תקשור, מיסטיקנים און לין קבלה, הורוסקופ, אסטרולוגיה, נומרולוגיה טארוט בטלפון 24 שעות ביממה בשיחה אישית ודיסקרטית : התאמה זוגיות, החזרת אהבה, מחשבון אהבה, הורוסקופ אהבה, עין הרע בזוגיות, ייעוץ זוגי ועוד.

בתודה והוקרה צוות מיסטיקול 8 מיסטיקנים און ליין.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מיסטיקנים מומלצים און ליין